מתנחלים חגגו את שמחת תורה בפאתי שכם • חסמו את התנועה הערבית

    דוד לזר No Comments on מתנחלים חגגו את שמחת תורה בפאתי שכם • חסמו את התנועה הערבית
    15:47
    05.05.24
    קובי פינקלר ושלמה ריזל No Comments on למעלה מעשרה נפגעים במטח לעבר כרם שלום

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כמאה יהודים בהם משפחות מותיקי המתיישבים באזור שכם, יחד עם בחורים מישיבת 'עוד יוסף חי' שגורשה בעבר מקבר יוסף עם נטישתו, שהו בשמחת תורה בסמוך למחנה חורון בפאתי שכם.

    במהלך ליל החג וביום, ערכו המשתתפים הקפות וריקודים בכיכר בה"ד 3 וחסמו למשך שעות ארוכות את התנועה הערבית לעיר שכם, ממנה יצאו רוצחי בני הזוג הנקין הי"ד.

    מי שעומד מאחורי השהייה במקום הם תנועת 'דרך חיים', 'פורום ערבות יהודית בשומרון' שדרשו לדבריהם "לבטל את הסכמי אוסלו, לפרק את הרשות הפלסטינית, ולחזור לשליטה מלאה בכל מרחבי הארץ ובערים שנמסרו לאויב בהסכמי אוסלו, וכצעד ראשון לשוב לשליטה מלאה בקבר יוסף הצדיק".

    ישראל אריאל ממארגני ההקפות אמר כי "נוכח קריסת אוסלו, והתעקשותה של ממשלת ישראל לטמון ראשה בחול גם לאחר התגברות מעשי הרצח האחרונים, החליטה קבוצה המורכבת ממבוגרים שראו את תחזיותיהם השחורות הולכות ומתממשות לאורך השנים, ומצעירים שלא אבדו את התקווה לתפנית שתחזור בתשובה על מדיניות אוסלו שהפקירה את חיינו בידי מבקשי נפשנו, לחגוג את שמחת תורה בפאתי שכם. תקוותינו היא להחזיר עטרה ליושנה ולשוב לקבר יוסף, לשאנור ולחומש, ולהשיב את השליטה הבטחונית בכל מרחבי ארצנו לידי עמנו".



    0 תגובות